U okviru kampanje „Glas žena u sportu“ Komisija za ravnopravnost spolova u sportu Hrvatskog olimpijskog odbora (HOO) održala je u Šibeniku jednodnevnu edukativnu radionicu namijenjenu sportašicama, sutkinjama, trenericama i djelatnicama u sportskoj administraciji.
Događaj su uvodnim govorima otvorili predsjednik Zajednice športova Šibensko-kninske županije Dario Kulušić i predsjednica Komisije za ravnopravnost spolova, ujedno i dopredsjednica HOO-a, Morana Paliković Gruden. Nazočnih je bilo tridesetak, uglavnom sportašica i sportskih djelatnica iz 13 klubova i udruga: ŽVK Viktoria, TKD Solaris, TKD Šibenik, OK Mladost 2000. Knin, ŽNK Mirlović Zagora, ŽKK Šibenik, ŽKK Vodice, Plesnog kluba Toksik, Gimnastičkog kluba Šibenik-Dalmacija, OKK Dražen Petrović, Košarkaške akademije Anđe Jelavić te Zajednice sportova grada Šibenika i Zajednice sportova grada Knina.
Cilj edukativne radionice je poboljšanje prezentacije sporta i sportašica u objavama na društvenim mrežama, kvalitetnije komuniciranja s predstavnicima medija te priprema sadržaja koji se želi podijeliti s javnošću i medijima. Sudionice su kroz radionicu vodili predavači koji se dugi niz godina bave problematikom zastupljenosti žena u sportu i ženskog sporta u medijima.
Prvi dio praktičnih vježbi, sa simulacijom televizijskih izjava sportašica prije i poslije nastupa i izjava u mix-zoni, vodio je novinar Jura Ozmec. U izlaganjima nakon praktičnih vježbi član HAZU-a Ratko Cvetnić govorio je o važnosti medijske pismenosti te prednostima i zamkama interneta i društvenih mreža (DM), novinar Marin Šarec o rodnim stereotipima i seksizmima u medijskom praćenju ženskog sporta, dok je predsjednica HOO-ove Komisije za ravnopravnost spolova u sportu Morana Paliković Gruden ukazala na poželjne i nepoželjne objave sportašica na društvenim mrežama. S kreiranjem sadržaja na društvenim mrežama (na primjeru HOO-a) nazočne je upoznala direktorica Ureda za međunarodnu suradnju i korporativne komunikacije HOO-a Mia Baćić.
Dana nakon radionice u Šibeniku je održana i konferencija za medije na kojoj su, uz predavače i prezentere, gostovale i proslavljene košarkašice Linda Antić Borak i Anđa Jelavić. Još jednom je apostrofirana glavna poruka kampanje – glas žena u sportu mora se čuti, s tim da se žene u sustavu sporta u komunikaciji s medijima trebaju znati nositi s izazovima vremena u kojem žive i tehnologije koja diktira nove komunikacijske modele.
Suorganizatori radionice su bili HOO-ovi partneri u projektu „Glas žena u sportu“: Agencija za elektroničke medije, Hrvatski paraolimpijski odbor, Pravobraniteljica za ravnopravnost spolova i Ured za ravnopravnost spolova Vlade RH.
zip.com.hr/Izvor: HOO 13.10.2023.