Danas, 25. rujna je gradonačelnik Krapine i saborski zastupnik Zoran Gregurović u pratnji državnog tajnika u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture Žarka Tušeka te predsjednika Uprave HŽ Infrastrukture Ivana Kršića sa suradnicima, obišao prostore željezničkog kolodvora i željezničke stanice u Krapini.
Tema obilaska bile su aktualne i planirane investicije u željezničku infrastrukturu, s naglaskom na projekte koji se odnose na modernizaciju i poboljšanje uvjeta na kolodvoru.
Predstavljeni su ključni projekti te planovi ulaganja u krapinsku željezničku infrastrukturu.
Državni tajnik Žarko Tušek rekao je kako radovi na kolodvoru idu prema svojoj završnoj fazi.
-Pripremaju se i neki novi projekti i investicije vezane za dio pruge između Zaboka i Đurmanca-rekao je Tušek te podsjetio kako je nedavno u promet puštena cijela dionica do Rogatca.
Ističe kako velik dio putnika iz Rogatca i Huma na Sutli već sada koristi HŽ putnički prijevoz čime se, kako kaže, pokazala opravdanost uvođenja te dionice.
-Ključna tema današnjeg razgovora su dvije stvari. Naime, neki dan je donesena odluka o odabiru Hrvatsko-kinesko projektantskog konzorcija koji će raditi kompletnu projektnu dokumentaciju do lokacijske dozvole, Studiju za izvodljivost i elektrifikaciju i modernizaciju pruge između Zaboka i Đurmanca, ukupne vrijednosti 1,1 milijun eura-naveo je Tušek spomenuvši kako time nastaju dalje razvijati ovaj koridor.
Spomenuo je kako Republika Hrvatska ovaj koridor gleda kao strateški.
-On nije u ovom trenutku dio TNT mreže, no mi se zalažemo za to bismo ovaj koridor koji je najkraća veza između Zagreba, Graza i Austrije općenito stavili u sustav TNT mreže. Da bi to bilo moguće, treba nam suglasje sa slovenske strane, ali to je naš prioritet ne samo u putničkom, već i u gospodarskom prijevozu-rekao je Tušek.
Dodao je kako je za Krapinu važno i riješiti problem nathodnika iznad perona u Krapini.
-U jako je lošem stanju. U ovom trenu on nije dio željezničke infrastrukture, ali bi trebao biti s obzirom da se koristi u tom smislu, stoga smo dogovorili model kako će HŽ infrastruktura preuzeti brigu oko financiranja novog nathodnika kako će zadovoljavati sve standarde i biti prilagođen invalidima-naveo je Tušek.
Da će samo ugovaranje tog projekta voditi Grad Krapina, rekao je predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture Ivan Kršić.
-Kada se ishodi dozvola, HŽ će raspisati natječaj i osigurati financijska sredstva kako bi se izgradio nathodnik-rekao je Kršić te se osvrnuo na obnovu kolodvorske zgrade.
-Obnova ide svojim tijekom, a sada smo dogovorili da ćemo preko našeg sektora održavanja asfaltirati potreban dio oko kolodvora-najavio je Kršić.
Gradonačelnik Krapine i saborski zastupnik Zoran Gregurović spomenuo je kako su zbog lošeg stanja pruge u jednom trenu vlakovi prestali voziti.
-Veseli vijest da je odabran izvođač dokumentacije za daljnju elektrifikaciju pruge do Đurmanca-rekao je Gradonačelnik dodavši kako mu je posebno drago da je kolodvorska zgrada u obnovi.
-Ona je bila oronula i na neki način ruglo grada, no sada se obnavlja. Kada se sa konzervatorima usuglase određeni detalji, završit će se obnova što će ovom dijelu grada donijeti jednu lijepu vizuru-rekao je Gregurović.
Dotaknuo se i problema nathodnika uz željeznički kolodvor.
-Dogovoreno je da ćemo ići po istom modelu kao što smo radili i izmještanje željezničko-cestovnog prijelaza Dolac. Potpisat će se Sporazum između Grada Krapine i HŽ infrastrukture da se napravi projektna dokumentacija za koju će postupak nabave raspisati Grad Krapina, dok će samo izvođenje preuzeti HŽ-rekao je Gregurović.
Spomenuo je kako most, osim što je dotrajao, nije prilagođen osobama s invaliditetom te roditeljima s malom djecom u kolicima.
-Sada ćemo obuhvatiti taj segment, stoga će se nathodnik prilagoditi svima na korištenje. Ne može se očekivati da će to biti gotovo sutra jer je to proces, no naš cilj je da dokumentaciju pripremimo do iduće godine te da se onda raspiše natječaj za radove.