U sklopu obilježavanja Dječjeg tjedna u Općini Konjščina održani su susreti učenika osnovne i srednje škole s načelnicom Općine.

Učenici su i ove godine pokazali veliki interes za rad lokalne samouprave te otvoreno razgovarali o temama koje ih zanimaju.
Načelnicu su posjetili učenici 4. razreda Srednje škole Konjščina, smjera komercijalisti, u pratnji svoje profesorice. Mladi su postavljali brojna pitanja o načelničinom političkom putu, motivaciji za kandidaturu, svakodnevnim obvezama te načinu na koji provodi slobodno vrijeme. Iako nisu svi iz Konjščine, učenici su iznijeli niz prijedloga i ideja o tome kako unaprijediti život mladih u općini.
U posjet su stigli i predsjednici svih razreda Osnovne škole Konjščina – od prvog do osmog razreda – zajedno s ravnateljem škole. Kao i svake godine, učenici su došli dobro pripremljeni, s mnoštvom pitanja te konkretnih prijedloga i ideja. Posebno ih je razveselila vijest o izgradnji nove sportske dvorane, koja će značajno doprinijeti kvaliteti školskog i sportskog života u Konjščini.
Načelnica Općine Konjščina Anita Curiš Krok istaknula je kako su ovakvi susreti iznimno važni jer omogućuju da se glas djece i mladih čuje izravno, bez posrednika, te da upravo oni često daju najiskrenije i najkreativnije prijedloge.

-Uvijek se iskreno veselim svakom susretu s djecom i mladima jer oni razmišljaju otvoreno i bez predrasuda. Njihova pitanja ponekad su jednostavna, ali zapravo vrlo važna – potiču nas da preispitamo kako donosimo odluke i jesmo li dovoljno usmjereni na potrebe najmlađih. Drago mi je što su pokazali zanimanje za rad Općine, ali i razumijevanje da zajednica funkcionira upravo kroz dijalog, suradnju i međusobno poštovanje. Uvijek nastojimo saslušati njihove ideje i gdje god možemo pretvoriti ih u konkretne projekte. Nova sportska dvorana, igrališta i programi za djecu samo su dio našeg ulaganja u njihovu budućnost, jer vjerujem da ulaganje u djecu znači ulaganje u razvoj Konjščine – poručila je načelnica.
Dodala je kako će se i ubuduće poticati ovakvi susreti, s ciljem da se djeca od najranije dobi uključuju u život zajednice te uče kako se zajedničkim radom može mijenjati i graditi bolja budućnost.
