U četvrtak, 25. siječnja 2024. godine, je u Kleti Kozjak u Svetom Križu Začretje predstavljen Outdoor promotivni spot u sklopu projekta Zagorje Outdoor.
Marko Kos, načelnik Općine Sveti Križ Začretje i predsjednik TZ Srce Zagorja kazao je da mu je drago da su se ove aktivnosti razvile upravo na području Krapinsko zagorske županije, pošto ovakav vid razvoja turizma doprinosi novim sadržajima i novim turistima.
-Svi se mi u malim sredinama volim prošetati po našim bregima i ponekad sretnemo biciklista i iznenadimo se i pitamo od kud je, fino profesionalno obučen, i tako se počela u povijesti razvijati potrebna dokumentacija da bi se turističke karte, ne samo Krapinsko zagorske županije i naše Turističke zajednice, već i šire pisale unificiranom jezikom a danas se vidi da one jesu unificirane, jesu profesionalno napravljene i da ljudi koji su stručni koji su profesionalci, su obišli teren i prosudili da ovaj bregoviti teren Krapinsko zagorske županije i naše općine je adekvatan za razvoj takvih vidova turizma– pojasnio je Kos, te dodao da su prepoznali da bregi mogu nabiti dobru kondiciju i pokazati ljepotu koja je u našem okruženju.
-Projekt je hvalevrijedan, došao je u pravi trenutak za razvoj naše destinacije, i ova dva područja koja su se sad označila su samo početak, neće to ostati samo na onim malim tablicama na cestama, nego će ja vjerujem se pretvoriti uistinu kao jedno pravo cikloturističko okruženje–poručio je Kos.
Protagonist filma i višestruki državni prvak u cestovnom biciklizmu, Viktor Potočki biciklizmom se bavi 12 godina, od koji 6 profesionalno.
-Poznajem puno cesta, prošao sam sve te staze, no taj moj osobni biciklistički osjećaj, kada dođem na neku nadmorsku visinu koja iz mene izvuče znoj, i vidim di sam i kako sam zaslužio taj lijepi pogled koji ljudi koji putuju automobilom ne mogu doživjeti– kazao je Potočki.
Sportski direktor kluba Ljubljana Gusto Satic, Luka Žele kazao je kako prvi biciklist svijeta trenutno dolazi iz njihovog kluba kao i prvak Hrvatske, Luka Potočki kojem je on osobno trener.
-Imamo iskustva i u organizaciji utrka tako da smo ovdje na raspolaganju da pomažemo sa našim iskustvom i vidim da su stvari dobro krenulo te će taj projekt biti odličan- rekao je Žele.
Sanja Škrinjar, voditeljica TZ KZŽ je istaknula kako je zaključno s prošlom godinom napravljeno 17 prometnih elaborata.
-Neke su rute nove, neke su korigirane s obzirom na postojeće prijave i s obzirom da se kroz godine promijenila i turistička ponuda na području Krapinsko zagorske županije, prilagodilo se da te rute prate da biciklisti mogu vidjeti i dio naše bogate kulturne, gastro i eno ponude. Napravljena je mrežna stranica ZagorjeOutdoor koju mi punimo, napravili smo već dosta video i foto materijala, a ovo je samo nastavak- rekla je Škrinjar te naglasila da je bitno raditi u sinergiji.
–Vidi se pomak i vide se rezultati kada se radi zajedno, nije isto kad županijska Turistička zajednica vuče sama i kad se uključimo svi, ja mislim da nam je svima na prvom mjestu destinacija “Bajka na dlanu” i na taj način moramo i komunicirati prema van-poručila je Škrinjar te dodala da je idući cilj auto događanja.
Željko Kolar, župan i predsjednik TZ KZŽ je naglasio da je kod svakog promo filma ključna emocija.
-Ključno je dali je taj filmić došao do vas, nije došao do vas, i dali je u vama probudio volju i želju da se i vi aktivirate i da dođete na tu destinaciju. Ovaj filmić je odlično pogođen jer je ciljao i na rekreativce, a isto tako je pokazao da i za profesionalce ima mjesta na našim zagorskim cestama i bregima. Smatram da na temelju svega ovoga što smo radili u proteklim godinama, da smo upravo sada došli do te kritičnog trenutka kada možemo naše destinacije brendirati upravo na ovakav način. Bitno je da znamo što želimo, da imamo kapacitete i da smo se opredijelili za takvu vrstu turizma, te da Hrvatska turistička zajednica, Turistička zajednica Krapinsko zagorske županije kao i lokalne Turističke zajednice, rade na istom cilju i tu je zapravo i zagarantiran uspjeh- rekao je Kolar te zahvalio glumcima i autorima koji su odradili sjajan posao.
Dodao je i kako skoro pa više nema niti jedne općine i grada da povodom svog dana ne organiziraju neku biciklističku rutu i da su one sjajno posjećene.
-To je na neki način nama i potvrda da smo svi zajedno na dobrom putu, da nećemo stati na ovih 17 projekata, da je već 6 dodatnih u izradi, da to treba stalno nadograđivati, i naravno brending- možeš imati sve fantastično posloženo, ali ako nemaš dobar brending onda je to teško za provesti u onoj mjeri u kojoj bi mi sami to željeli– zaključio je Kolar.
Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.
Neophodni kolačići
Neophodni kolačići trebali bi biti omogućeni uvijek kako bismo mogli spremiti vaše postavke kolačića.
Ukoliko onemogućite ovaj kolačić, mi nećemo moći spremiti vaše postavke. To znači da ćete prilikom svake posjete morati odobriti ili blokirati kolačiće.