Connect with us

Društvo

Kupci primijetili greške u cijenama poznate trgovine-obećan povrat novca

Nakon pritužbi kupaca koji su primijetili razlike između cijena istaknutih na artiklima i onih koje su platili na blagajni, oglasio se trgovački lanac Müller.

Kupci su uočili da je, primjerice, popularna igra Super Mario označena cijenom od 49,99 eura, dok je na blagajni naplaćena 51,49 eura. Slična situacija dogodila se i sa slušalicama, gdje je na originalnoj njemačkoj kutiji pisala cijena od 20,99 eura, dok je na računu bila naplaćena redovna cijena od 26,49 eura, a s popustom 23,84 eura. Također, za kontroler za PlayStation 5, cijena na artiklu iznosila je 79,99 eura, dok je prethodna cijena bila 63,99 eura.

Nakon što je slučaj prijavljen Državnom inspektoratu, Müller je odgovorio priopćenjem u kojem su potvrdili da je došlo do greške u naplati tih artikala, izrazili su žaljenje zbog nastalog propusta i obećali povrat novca svim kupcima koji su bili pogođeni ovom situacijom, prenosi Poslovni dnevnik.

U njihovom priopćenju stoji:

“Ovim se putem želimo ispričati zbog nastale situacije u kojoj je došlo do krivog iskazivanja cijene određenih proizvoda i dovođenja potrošača u zabludu, suprotno pravilima o zaštiti prava potrošača i zakonskim obvezama.

Kontrolom smo utvrdili mogućnost pogreške u označavanju cijene određenih proizvoda, što je moglo uzrokovati zabunu među kupcima i stvoriti netočnu percepciju o cijeni tih proizvoda.

Naša tvrtka žali zbog ove situacije te potvrđujemo da nije bilo namjerne prevare s naše strane, već je riječ o ljudskoj pogrešci uslijed velike frekvencije kupaca tijekom božićnog perioda.

Kako bi se spriječile slične situacije u budućnosti, poduzeli smo sljedeće mjere:

1) Provodimo kontrolu označavanja cijena kako bismo osigurali da svi proizvodi na našim prodajnim mjestima imaju točne cijene i da su u skladu s važećim zakonodavstvom.

2) Organiziramo obuku za naše zaposlenike kako bi se poboljšala njihova pažnja pri označavanju proizvoda, čime ćemo osigurati točnost u komunikaciji s potrošačima.

Vjerujemo da će ove mjere biti dovoljne kako bismo osigurali usklađenost sa svim zakonodavnim propisima i kako bismo očuvali povjerenje naših potrošača.

Kod svih utvrđenih razlika, potrošač ima pravo na povrat koji će biti izvršen u cijelosti u iznosu razlike između iskazane cijene na proizvodu i plaćene cijene na blagajni. Povrat je moguće napraviti na svim našim prodajnim mjestima uz predočenje artikla i računa kako bi se utvrdila razlika u cijeni. U slučaju gubitka računa, potrošač bi trebao kontaktirati prodajno mjesto na kojem je obavljena kupnja te navesti datum i vrijeme kupovine kako bi se mogla napraviti pretraga računa.”

zip.com.hr/poslovni.hr 06.01.2025.

Continue Reading

Aktualno