Connect with us

Društvo

Grad Pregrada sufinancira uklanjanje azbestnih ploča

Gradonačelnik grada Pregrade, Goran Vukmanić raspisao je Javni poziv za sufinanciranje zbrinjavanje azbestnih ploča na području grada Pregrade.

Naime, ovim javnim pozivom dodjeljuju se namjenska, bespovratna novčana sredstva iz proračuna Grada Pregrade, građanima, vlasnicima postojećih obiteljskih kuća u svrhu uklanjanja odnosno zbrinjavanja azbestnih elemenata/ploča s lokacija.

Grad Pregrada je u proračunu za 2025. godinu za tu namjenu osigurao 5.000,00 eura.

Azbestne ploče pripremljene za zbrinjavanje (odvoz) ovim se Javnim pozivom smatraju azbestne ploče izdvojene iz dotrajalih dijelova građevine koja sadrži ili je sadržavala azbest, posložene u pravilne oblike, prekrivene, omotane odgovarajućom folijom ili na drugi odgovarajući način i spremne za preuzimanje od strane ovlaštenog sakupljača.

Pravo na sufinanciranje zbrinjavanja može ostvariti: fizička osoba, vlasnik ili suvlasnik, odnosno upravitelj zgrade na području grada Pregrade, na zahtjev suvlasnika ili upravitelja zgrade, za zbrinjavanje/odvoz ploča koje sadrže azbest; fizička osoba, vlasnik ili suvlasnik jedne katastarske čestice na području grada Pregrade na kojoj se nalaze azbestne ploče spremne za zbrinjavanje/odvoz.

Prijava na Javni poziv podnosi se u pisanom obliku i predaje se kao preporučena pošiljka s povratnicom ili neposredno u pisarnicu Grada Pregrade, Josipa Karla Tuškana 2, 49218 Pregrada, u zatvorenoj omotnici s imenom i prezimenom te adresom podnositelja ili putem elektroničke pošte na [email protected] .

Isplata sredstava izvršit će se nakon što Upravni odjel za financije i gospodarstvo utvrdi valjanost zahtjeva i priložene dokumentacije, te nakon što gradonačelnik donese Odluku o odobrenju isplate.

Grad Pregrada će sufinancirati troškove temeljem dostavljenih i pregledanih računa, do maksimalnog iznosa od 1.000,00 EUR po prijavi. Sufinanciranje se odobrava isključivo na temelju valjanih računa izdanih od ovlaštenih izvođača radova za uklanjanje, koji su nastali nakon 27. ožujka 2025. godine.

Grad će izvršiti isplatu novčanih sredstava u roku od 30 dana od dana zaprimanja zahtjeva za isplatu sredstava od strane odabranih korisnika sredstava.

Rok za podnošenje zahtjeva je do iskorištenja sredstava, odnosno do 31. prosinca 2025. godine.

Sve dodatne informacije i potrebnu dokumentaciju možete pronaći OVDJE!

zip.com.hr 20.08.2025.

Continue Reading

Aktualno

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.