„Kako preživjeti krizu u lancima vrijednosti?“-Zagreb, Lauba 04.svibnja 2022.
Hrvatska gospodarska komora organizira konferenciju „Kako preživjeti krizu u lancima
vrijednosti?“ u srijedu, 4. svibnja 2022. godine u zagrebačkoj Laubi. Tema je
aktualna zbog novog pandemijskog i geopolitičkog okruženja u kojima
funkcioniraju lanci dobave i vrijednosti., a moći će se pratiti i online. Strateški segmenti globalnih lanaca
vrijednosti stalno se mijenjaju, od ponude i potražnje i preferencija potrošača
do tehnologije i relevantne regulative. U posljednjih nekoliko godina zbog
pandemije i ratnih zbivanja svjedočimo još bržim i većim preslagivanjima, a to
znači da se i od naših tvrtki očekuju veća fleksibilnost, agilnost i
inovativnost u poslovanju. Izazovna vremena zahtijevaju vrhunske tehnologije i
inovacije, povezivanje unutar djelatnosti i diverzifikaciju u ponudi te nove
poslovne modele. Na konferenciji će sudjelovati domaći i inozemni stručnjaci, a
u novu budućnost ući ćemo s predavanjem znamenitog svjetskog futurologa.
Tema koju HGK želi komunicirati i istražiti jesu prilike
koje hrvatski izvoz ima i kako ih iskoristiti. cilj je temu povezati i s
inovacijama, pametnim specijalizacijama na nacionalnoj razini i industrijskom
tranzicijom planiranoj na regionalnoj razini.
Gdje su prilike za hrvatske tvrtke i kako se pripremiti
U sklopu konferencije održat će se i dvije panel rasprave o
novim trendovima, mogućim prilikama za domaće gospodarstvo i preduvjetima koje
je potrebno osigurati kako bi se te prilike i realizirale.
Kriza je prilika: Budućnost lanaca vrijednosti i dobave
Korona je otkrila krhkost globalnih lanaca vrijednosti. Outsourcing, offshoring i vitki proizvodni sustavi s niskim zalihama (tzv. “just in time“) učinili su europsko gospodarstvo ranjivim na poremećaje i nedostatke lanaca opskrbe. Trenutačni izazovi su vezani uz međunarodni transport, neusklađenost ponude i potražnje, općenito održivost međunarodne trgovine i usklađenost zakonodavstva s lancima opskrbe na europskoj razini. Fokus panela bit će kako Hrvatska kao malo i otvoreno tržište koristi moguće prilike za jačanje izvoznih kapaciteta i internacionalizacije svojih industrija.
Inovativnost i hrabrost: Kako „pametno“ internacionalizirati domaću industriju
Povezivanjem s međunarodnim lancima dobave, mala i srednja
poduzeća mogu napraviti prvi korak uspinjanja u lancima vrijednosti, što im
kroz prelijevanje i prijenos znanja često omogućuje pristup aktivnostima i
zadacima veće dodane vrijednosti. Tvrtke koje su dio globalnih ili regionalnih
lanaca vrijednosti obično pokazuju visoku razinu inovativnosti, veću
učinkovitost i povećanu produktivnost. No, uz veću povezanost dolazi i do veće
složenosti, što nije lak iskorak. Ključno pitanje s kojim će se panelisti
uhvatiti u koštac je kako Hrvatska u novom VFO planira kroz specijalizaciju i
industrijsku tranziciju „opremiti i pripremiti” tvrtke za internacionalizaciju.
Registracija sudionika je obvezna, a više o prijavama i programu pogledajte na: https://www.hgk.hr/konferencija-hgk-kako-prezivjeti-krizu-u-lancima-vrijednosti-najava (sleljak)
Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.
Neophodni kolačići
Neophodni kolačići trebali bi biti omogućeni uvijek kako bismo mogli spremiti vaše postavke kolačića.
Ukoliko onemogućite ovaj kolačić, mi nećemo moći spremiti vaše postavke. To znači da ćete prilikom svake posjete morati odobriti ili blokirati kolačiće.