Na inicijativu predsjednika županijskog odbora za gospodarstvo i potpredsjednika Općinskog vijeća općine Sveti Križ Začretje Miljenka Šoštarića, jučer je u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture održan sastanak s potpredsjednikom Vlade i resornim ministrom Olegom Butkovićem.
Sastanku su prisustvovali državni tajnik Žarko Tušek i kandidat za načelnika općine Sveti Križ Začretje Josip Loina. Kao što je poznato, općinska organizacija HDZ -a već duže vrijeme zalaže se za rješavanje opasnog raskrižja u općini Sveti Križ Začretje na spojnoj cesti Zabok-Krapina, nedaleko od nogometnog igrališta Jedinstvo.
Uz lobiranje i brojne apele koji su upućeni resornom ministru Olegu Butkoviću te Hrvatskim cestama, zahtjevi su i realizirani. Hrvatske ceste izgradile su projektnu dokumentaciju za izgradnju kružnog toka na „ kritičnoj“ točki.
Nakon troga objavljen je postupak rekonstrukcije raskrižja državnih cesta DC1,DC677 i ŽC2158 u raskrižje s kružnim tokom u Sv. Križu Začretju. Procijenjena vrijednost radova je 750.000,00 eura bez PDV-a. Postupak je objavljen 14. listopada 2024., a 7. veljače ove godine bilo je otvaranje ponuda.
Na natječaj je pristiglo sedam ponuda te je u tijeku postupak razmatranja ponuda. Prema obećanju ministra Butkovića, početak radova izgradnje spornog kružnog toka očekuje se tijekom ljetnih mjeseci. Na spomenutom sastanku održanom u Ministarstvu, Josip Loina i potpredsjednik Općinskog vijeća Šoštarić skrenuli su pažnju i na potrebu izgradnje još dodatna tri rotora na toj istoj cesti, odnosno na raskrižju kod Štrucljeva, Dukovca, ali i raskrižja na kojem je sad privremeno riješen problem zahvaljujući postavljenom semaforu u samom Začretju.
Ministar Butković je prihvatio i podržao prijedloge i najavio postupak realizacije izrade studije te izgradnju još dodatna tri rotora u Začretju. Ono što je bitno istaknuti da je također na inicijativu Josipa Loine dogovoreno da se u ovoj godini doda u proračun i stavka obnove željezničkog kolodvora Sveti Križ Začretje koji je u derutnom stanju te već desetljećima vapi za obnovom.
-Time dokazujemo da prepoznajemo i slušamo stvarne potrebe naših žitelja te da radimo i radit ćemo i dalje za dobrobit naših sugrađana za razliku od aktualne općinske vlasti koja je sve te probleme mogla riješiti prije početka radova uz puno manje troškove, istaknuo je Loina.
-Da je samo na vrijeme prepoznat problem i pokazana volja za rješavanje istog, ovaj problem mogao se riješiti i prije same izgradnje ceste, a ne tek kad je problem s raskrižjima eskalirao i cesta već bila u visokoj fazi gradnje. Da se aktualna općinska vlast nije bavila sama sa sobom, izbjegli bi se visoki troškovi, materijalna šteta i ugrožavanje ljudskih života koje se odvijalo prometovanjem spornim raskrižjima-dodao je Šoštarić.