Nakon što je krenula izgradnja brze ceste Varaždin-Ivanec-Lepoglava-Đurmanec-Krapina, s varaždinske strane, aktivnosti Hrvatskih cesta potvrđuju da se u što kraćem vremenu taj projekt planira riješiti u cijelosti.
Podsjetimo, krajem veljače Hrvatske ceste potpisale su Ugovor za izgradnju prve etape brze ceste od Varaždina do Cerja, ukupne dužine oko 7,5 kilometara, a spomenuta dionica trebala bi biti okončana u roku od 36 mjeseci. Riječ je o prvim radovima na terenu kojima započinje taj dugo očekivani projekt. Riječ je o prvoj od šest faza na koliko je podijeljen projekt i vrijednost je 25,5 milijuna eura bez PDV-a.
A budući da je trasa definirana u cijeloj dužni, tako i zadnji dio od Lepoglave preko Bednje do Đurmanca i u konačnici Krapine, Hrvatske ceste osigurale su iznos od 600 tisuća eura za izradu idejnog projekata za zadnju trasu.
-Hrvatske ceste raspisale su natječaj za izradu svih vrsta idejnih projekata s ishođenjem lokacijske dozvole za brzu cestu Varaždin-Ivanec-Krapina, dionica Lepoglava-Bednja- Đurmanec, duljine cca 17 km procijenjene vrijednosti 600.000 eura bez PDV-a. Rok za dostavu ponuda je 2. rujna – pojasnio je saborski zastupnik Zoran Gregurović koji je nedavno o tome u Krapini razgovarao s ministrom prometa, mora i infrastrukture Olegom Butkovićem i predsjednikom uprave Hrvatskih cesta Josipom Škorićem.
-Među brojnim projektima koje Hrvatske ceste provode na području Krapinsko-zagorske županije i sjevera Hrvatske razgovarali smo upravo o ovoj brzoj cesti. Činjenica da je raspisan spomenuti natječaj garantira da će se s projektom brze ceste Varaždin-Krapina ići do kraja. Kada se Varaždin i Krapina povežu brzom cestom brojni naši sugrađani lakše će putovati između ta dva grada, ali i te dvije županije, a ne treba posebno isticati koliko je ta prometnica važna i za gospodarstvo – naglasio je Gregurović.
Podsjetio je kako osim tog projekta Hrvatske cestetrenutno grade III. fazu ceste od Zaboka prema Krapini. Kreće se i u izgradnju dijela brze ceste od Zlatar do Marija Bistrice vrijednosti preko 50 milijuna eura. A u pripremi je i rekonstrukcija još nekih cesta na području Krapinsko zagorske županije kao što je cesta Zlatar Bistrica – Zlatar te D74 na dionici Žutnica – Gorjak. Tu su i ulaganja na području željezničke infrastrukture.
-Sve ove investicije koje se mjere u stotinama milijuna eura potvrđuju da Krapinsko-zagorska županija i sjever Hrvatske nisu nikada bile više u fokusu središnje vlasti i resornog ministarstva kada je u pitanju ulaganje u prometnu infrastrukturu. Sve ove investicije u konačnici će značiti lakše putovanje naših sugrađana, veća sigurnost putovanja kao i bolji uvjeti za naše vrijedne gospodarstvenike koje će oni zasigurno znati iskoristiti – zaključio je saborski zastupnik Gregurović.
Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.
Neophodni kolačići
Neophodni kolačići trebali bi biti omogućeni uvijek kako bismo mogli spremiti vaše postavke kolačića.
Ukoliko onemogućite ovaj kolačić, mi nećemo moći spremiti vaše postavke. To znači da ćete prilikom svake posjete morati odobriti ili blokirati kolačiće.