Connect with us

Najave i događanja

TOURISM 365 nastavlja tradiciju inovacija u konferencijskom biznisu

Međunarodna konferencija TOURISM 365 smatra se jednim od najznačajnijih godišnjih okupljanja turističkih profesionalaca u Hrvatskoj.

Ove godine po prvi puta se odvija u trajanju 3 dana – 2.-4. listopada 2023.g., u Tuheljskim Toplicama. Sedmo izdanje međunarodne konferencije prepuno je noviteta te sadrži čak tri eventa u jednom – Stratešku konferenciju TOURISM 365, Smart Tourism Meet Up i b2b Marketplace.

Prvi dio konferencije posvećen je strategijama razvoja turizma, panel raspravama i analizama turističkih rezultata uz prijedloge kako poslovati u razdoblju obilježenom brojnim promjenama i izazovima, razvijati inovativno i održivo poslovanje te ostvariti novu budućnost turizma.

Gostovanje turističkih stručnjaka iz Hrvatske, Slovenije, Italije, Španjolske, Grčke, Njemačke, Velike Britanije i SAD-a otvorit će najaktualnije teme: održivost, nove tržišne prilike, inovativni cjelogodišnji turizam i budućnost turizma, a raspravljat će se i o potencijalima suradnje između zemalja/turističkih destinacija u srednjoj Europi i Mediteranu.

Smart Tourism Meet Up promovira nove tehnologije, digitalizaciju i AI, ali i kreativno poslovanje te odvažne projekte koji donose značajne promjene i novitete. Bit će predstavljeni zanimljivi i inspirativni slučajevi najbolje prakse i primjeri turizma Out of the box.

TOURISM 365 dovodi u Hrvatsku globalne buyere zainteresirane za cjelogodišnji turizam

Drugi dan konferencije posvećen je konkretnom djelovanju, odnosno tržišnim prilikama, prodaji i promjenama u komunikaciji s tržištem. Po prvi puta organizira se B2B susret s naglaskom na ponudi cjelogodišnjeg turizma, u suradnji s New Deal Europe, specijaliziranom tvrtkom za B2B u turizmu iz Londona.

TOURISM 365 b2b Marketplace nudi platformu za sklapanja novih suradnji i poslova između 30-tak globalnih buyera – predstavnika turoperatora, putničkih agencija i savjetnika za putovanje iz SAD-a, Velike Britanije i glavnih europskih emitivnih tržišta i najvećih hrvatskih hotelskih kompanija, DMC-a i najznačajnijih turističkih agencija koje posluju u Hrvatskoj.

Nakon b2b Marketplacea buyeri će imati priliku upoznati ponudu i ljepote nekoliko cjelogodišnjih destinacija – Zagorje, Zagreb, Kvarner i Istru na putovanju na kojem  će biti prezentirane kulturne, gastronomske i wellbeing ponude Hrvatske u periodu nakon ljetne sezone.

Drugog dana događaja po prvi puta ikad, stage će preuzeti i poznati novinari najutjecajnijih europskih turističkih medija i predstaviti svoje viđenje razvoja turizma i ključnih izazova turističkog poslovanja. Nezaobilazni akteri koji prenose vijesti, novitete, pišu putopise i „čuju se“ samo u pisanom tekstu, imat će priliku diskutirati ključne turističke teme i rezultate.

Paralelno s odvijanjem b2b Marketplace, TOURISM 365 ponudit će kroz 2 tematske radionice nova znanja i informacije o 2 značajna trenda današnjice – Z generacija i Storytelling.

Najznačajnije promjene odvijaju se u svijesti mlađih generacija turista, koje su s intenzivnom prisutnošću novih tehnologija u svakodnevnom životu utjecale na potpunu promjenu načina komuniciranja, oglašavanja, izbora destinacija i iskustava tijekom putovanja. Prva radionica donosi prikaz i niz savjeta o Z generaciji koja je sve brojnija u putovanjima, i to pod palicom originalnog Daria Marčaca i njegove Crew grupe mladih TikTok-era, a druga predstavlja tajne  Value designe-a i storytelling-a te privlačenja gostiju u destinaciju u organizaciji Horwath HTL-a.

Naglasak na “Think big”

Sedmo izdanje međunarodne konferencije stavit će naglasak na „Think big“ pristup razvoju turističkih projekata i destinacija. Konzultantica i direktorica konferencije TOURISM 365 i tvrtke Julius Rose, Ivana Kolar objašnjava što točno stoji iza toga:

-„Think big“ označava pristup razmišljanju i planiranju koji potiče na ambiciozne i inovativne ideje i ciljeve izvan uobičajenih okvira. Odlučivanje na velike korake može biti riskantno, ali i donijeti velike nagrade u slučaju uspjeha. Ključno je da ovakav način razmišljanja potiče kreativnost, hrabrost i želju za postizanjem izvanrednih rezultata. U našem poslovanju trebamo „think big“, i to u našim strategijama, u planovima, u proizvodima, u marketingu. I u konačnici –  u rezultatima. Ako smo svi zadovoljni malo većim prihodima od prošle godine, pojedinačno i ukupno, drugačije ne ćemo niti ostvariti. A slobodni smo kreirati što god želimo, nove proizvode, nove destinacije, nove itinerare, nove načine zabave i opuštanja i nove sezone. Granica je samo naša mašta. I naša motiviranost. A sastojke imamo – priroda, kultura, zdravlje, sport, baština, autentičnost, povijest i nasljeđe, lifestyle i beauty, zrak, hrana, voda, način života, slobodno nastavite niz… – naglasila je Kolar.

Tradicionalno, konferencija će ugostiti i predstavnike Ministarstava turizma i europskim država te Nikolinu Brnjac, ministricu turizma i sporta. Na konferenciji svoje ideje, vizije i iskustva podijelit će vrhunski stručnjaci poput: Tom Jenkins, direktor Europske Turističke organizacije ETOA, Filippo de Miccolis Angelini, savjetnik i vlasnik jednog od najboljih euopskih agroturizama koji surađuje s  Dolce&Gabbana, Thomas Bömkes, suorganizator ITB Berlin, Simone Zagrodnik, direktorica Udruge termalnih gradovaEHTTA, Robert Dee i Tine Murn, direktori New Deal Europe, Tomislav Pamuković, suosnivačMuzeja Iluzija, Danielle Whitmore, Direktorica Internova Travel Group, Ivana Budin Arhanić /Valamar Rivijera, Carlos Cendra /Mabrian, Dario Marčac /Crew, novinari – Mary Novakovich, Anja Mutić, Camilla Bell-Davis i drugi. A pridružit će nam se na konferenciji i tajni gost, koji će sigurno oduševiti sve prisutne.

Konferencija TOURISM 365 okuplja turističke lidere JI Europe

O uspjesima prošlogodišnjih konferencija govorila je Ivana Kolar kao i željama za ovogodišnji event.

-Konferenciju TOURISM 365 pokrenula sam prije 7 godina kao entuzijastični projekt kako bih ukazala na potencijale cjelogodišnjeg turizma u Hrvatskoj, budući da turizam u Hrvatskoj aktivno posluje tek nekoliko ljetnih mjeseci, kao i na čitavom Mediteranu. Tijekom godina konferencija se razvila u jedan od najuglednijih skupova turističkih lidera JI Europe koji se bavi glavnim turističkim izazovima, trendovima i raspravlja o budućnosti sektora. Event povezuje politiku, poslovanje velikih kompanija i malih poduzetnika te usklađuje strategije s najboljim praksama – kazala je Kolar dodavši kako je cilj inspirirati publiku na nove ideje, hrabre projekte i velike korake ne samo u Hrvatskoj, već u široj Regiji.

-Upravo zbog svega toga ove godine donosimo novi sadržaj, po prvi put uključujemo Smart Tourism Meet Up, organiziramo b2b Marketplace i radionice o ključnim trendovima. Cilj nam je okupiti iskusne turističke lidere, ali i mlade profesionalce koji će već sutra upravljati razvojem turizma i odlučivati o turističkoj budućnosti. Izrazito je važno uključiti ih u strateške rasprave i poticati ih na „think big“ način razmišljanja i odvažne korake – najavila je Kolar.

Konferencija se odvija ne engleskom jeziku. Prošle godine okupila je više od 1.000 sudionika (uživo i online) iz čak 26 zemalja,a odvija se pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma i sporta, Hrvatske gospodarske komore, Krapinsko-zagorske županije i Hrvatske turističke zajednice.

Organizator konferencije je Julius Rose poslovno savjetovanje, a suorganizatori su New Deal Europe, Terme Tuhelj, SLO CRO Poslovni klub, Obzor putovanja i Poslovni klub Skup za Zagorje. Ključni partneri konferencije su i TZ Zagorje, TZ Grada Zagreba, TZ Kvarner, TZ Istra, Valamar Rivijera, Zagreb Hilton Hotels i Costabella Hilton resort te tvrtke Prostoria, Orvas, Regeneracija, Kamgrad, Radgonske Gorice, Afrodita i Paloma.

Više informacija i mogućnost registracije nalazi se na: www.turizam365.com 

zip.com.hr 20.09.2023.

Continue Reading

Aktualno

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.