Što znači brendirati se kroz priču i kako svoju priču ispričati kvalitetno u vrijeme kada je internet zasićen „POV“ fenomenom? Odgovore će na Danima komunikacija, uz dašak neuobičajenoga humora, dati vrhunski storytelleri!
Priče se pričaju gotovo jednako dugo koliko postoji i čovjek – a ništa ne prodaje bolje od kvalitetno prenesene emocije, što zna svaki komunikacijski stručnjak. U dinamičnoj eri društvenih mreža vjerodostojno ispričana priča postaje glavni as u rukavu, a upravo će zato sudionike Dana komunikacija, festivala tržišnoga komuniciranja koji će se u Rovinju održati od 11. do 14. travnja, inspirirati dvoje sjajnih storytellera –Marnick Vandebroek i Jessica Gioglio!
Dobar je rad nevidljiv – a tvoj je posao učiniti ga vidljivim. Stoga se zauzmi za ono u što vjeruješ i istakni se u životu i poslu, poručuje Marnick Vandebroek – globalno nagrađivani govornik, autor i komunikacijski trener, ujedno slamka spasa za više od stotinu tvrtki, menadžera i stručnjaka diljem svijeta, od korporativnih divova do startupova, koje vješto pretvara u majstore komunikacije. Neki ga smatraju certificiranim čarobnjakom riječi: kombinirajući sa svojim znanjima i vještine NLP-a (neuro-lingvističkog programiranja), također je i dokazani stand-up komičar koji će, kada stane na pozornicu, očarati sve u prostoriji.
Svatko može naučiti izražavati se na moćan način. To nije dar, to je izbor, a inspiriranje drugih i predstavljanje vlastitih ideja počinje s nama samima; našom pričom i načinom na koji je prenosimo. Vandebroek svojom mudrošću obasipa sve željne znanja, potičući ih na djelovanje, što je i misija njegove knjige Stand Up to Stand Out: Expressing Yourself in the Most Powerful Way. Stoga će u istoimenom dinamičnom predavanju na glavnoj pozornici Dana komunikacija pokazati kako u 10 minuta ili manjeoblikovati briljantne priče vrijedne slušanja – uz, naravno, nezaobilaznu pomoć kvalitetnoga humora.
Upravo oni koji slušaju imaju moć – zato cilj dobroga storytellinga i jest očarati ih – a koja je tajna uspjeha kada je riječ o odnosu brenda i njegova korisnika? Jessica Gioglio tvrdi da je ključ u stvaranju emocionalnih poveznica, življenju u trenutku i inspiriranju autentičnih razgovora koji mogu pomaknuti planine i – najvažnije – potaknuti akciju. Ova marketinška stručnjakinja specijalizirana za rast brendova te autorica bestsellera The Laws of Brand Storytelling svoju priču kroji oblikujući identitete velikih brendova poput Dunkin’ Donutsa, TripAdvisora i Sprinklra – a smatra da storytelling, osim što osvaja kupce, garantira i njihovu lojalnost.
TikTok, koji je proglasio unhinged storytelling vodećim trendom za 2024., potiče marketinške stručnjake na pitanje – je li tradicionalni storytelling pao u zaborav i je li POV (point of view) njegova nova perspektiva? Što u vrijeme društvenih mreža znači lojalnost korisnika i postoji li na prezasićenom tržištu prostor za rast? U predavanju naziva Storytelling Unhinged — Flipping The Script on Brand Narratives Jessica Gioglio sa sudionicima Dana komunikacija istražit će kako osloboditi storytelling njegovih tradicionalnih ograničenja, otkrivajući kako prihvaćanje nekonvencionalnosti može potaknuti neusporedivu kreativnost i angažman publike.
Podsjetimo, već je najavljen niz predavača izuzetnog postava tipično-netipičnih Dana komunikacija – sudionicima će se u Rovinju pridružiti i svjetski poznati bihevioralni ekonomist, psiholog i znanstvenik koji se bavi ljudskim ponašanjemDan Ariely; kreativni buntovnik iz Azije s više od tisuću priznanja za svoj radEugene Cheong; futuristica i stručnjakinja svjetskoga glasa koja znanošću dekonstruira stres i motivaciju Shivvy Jervis; vodeći komunikator Googleova AI Laba Deepmind, SpaceX-a i Facebooka Dex Hunter-Torricke; prva odvjetnica specijalizirana za regulacije i autorska prava videoigara koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverse Micaela Mantegna; neuroznanstvenik svjetskoga glasa i predvodnik nove generacije marketinških lidera Moran Cerf powered by Hrvatski Telekom; osnivač viralnih Facebook stranica UNILAD i LADbible i jedan od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu biti istinski utjecajne Alex Partridge; brend-strateg svjetske reputacije koji stvara jedinstvena iskustva brendova, predvodeći ih do njihovih poslovnih ciljeva Brian Collins – te niz drugih velikih svjetskih imena industrije koja će ponuditi neprocjenjiva iskustva, zavidna znanja i vrhunske uvide.
Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.
Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.
Neophodni kolačići
Neophodni kolačići trebali bi biti omogućeni uvijek kako bismo mogli spremiti vaše postavke kolačića.
Ukoliko onemogućite ovaj kolačić, mi nećemo moći spremiti vaše postavke. To znači da ćete prilikom svake posjete morati odobriti ili blokirati kolačiće.