Međunarodna konferencija TOURISM 365 okupila je globalne eksperte i međunarodne turoperatore i agencije te tijekom drugog dana potvrdila snažan trend rasta značaja ove konferencije i broja međunarodnih sudionika.
Drugog dana, održano je više od 600 sastanaka, u kojima je sudjelovalo više od 100 delegata, u suradnji s londonskim New Deal Europe. Turistički eksperti i globalni turoperatori informirali su se o ponudi vodećih domaćih turističkih kompanija. Sudionici iz 16 zemalja, Europe, SAD-a i Kanade, pokazali su interes za Hrvatsku te nakon konferencijskog dijela krenuli na studijsko putovanje kroz pet destinacija: Zagreb, Zagorje, Opatiju, Lošinj i Gorski kotar.
Svjetski lideri u turizmu doprinijeli su atraktivnosti konferencije, Adele Youngs, članica uprave Europske turističke udruge i direktorica Live Travel and Tours istaknula je važnost mladih generacija putnika s obzirom na to da analize pokazuju da preuzimaju primarnu poziciju po potrošnji. Youngs je to potkrijepila primjerom edukativnih putovanja grupa mladih srednjoškolaca s Novog Zelanda koji donose više od 10 milijuna eura godišnjeg prihoda europskom turizmu. “Mladi traže autentičnost, održivost i simbiozu s lokalnom zajednicom, što je ključno za njihovo zadovoljstvo, a često se kasnije vraćaju s obiteljima na luksuzna putovanja.” naglasila je Youngs.
Thomas Bömkes, direktor Diversity Tourisma, naglasio je važnost razumijevanja potreba gostiju i njihove interpretacije sadržaja. “Premium turizam za mene znači uživanje u prirodi. Spreman sam platiti za iskustvo koje nudi sadržaj prilagođen mojim interesima.” Međutim, dodao je kako to ne mora svakome biti želja, odnosno kako je premium turizam zapravo kvalitetno vrijeme provedeno s najbližima te zaključio kako je važno da postoji odgovarajući sadržaj za različite strukture gostiju u destinacijama tijekom svih godišnjih doba.
Organizatorica Ivana Kolar zaključila je kako je izrazito važna suradnja svih dionika u destinaciji, tako i u ovoj konferenciji, koja je okupila stare i nove partnere, globalne eksperte, predstavnike politike, donosioce odluka, inovatore, te mlade i starije generacije – ključna za izlazak Hrvatske iz okvira sezonskog turizma. “Bez edukacije, razvoja i integracije lokalne zajednice u turističke procese nema napretka u turizmu.“- dodala je Kolar.
Značaj lokalne zajednice potvrdila je i zvijezda održivog turizma te urednica Condé Nast Traveller, Juliet Kinsman, rekavši kako prilikom planiranja turističkog putovanja treba voditi računa o odabiru sadržaja koji će povećati prihode prvenstveno lokalnim zajednicama.
TOURISM 365 konferencija nastavlja promovirati održivi razvoj turizma, uz naglasak na cjelogodišnje poslovanje i suradnju između domaćih i međunarodnih dionika.
Konferencija se održava pod pokroviteljstvom i uz partnerstvo Ministarstva turizma i sporta Republike Hrvatske, Hrvatske gospodarske komore i Krapinsko-zagorske županije. Partneri konferencije uključuju Hrvatsku turističku zajednicu, TZ Grada Zagreba, TZ Krapinsko- zagorske županije, TZ Kvarnera, New Deal Europe, G2 Travel, Maistru, , Valamar, Jadranka Hoteli, Hilton ,Terme Tuhelj, Liburnija hotele i TikTok Crew.
Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.
Neophodni kolačići
Neophodni kolačići trebali bi biti omogućeni uvijek kako bismo mogli spremiti vaše postavke kolačića.
Ukoliko onemogućite ovaj kolačić, mi nećemo moći spremiti vaše postavke. To znači da ćete prilikom svake posjete morati odobriti ili blokirati kolačiće.