U Rovinju na pozornici DK2024 MIXX Awards Croatia slavi najbolja digitalna ostvarenja, a ovo je bila četrnaesta godina kako MIXX i IAB Croatia nagrađuju najbolje digitalne projekte u Hrvatskoj.
Na MIXX Awards Croatia 2024 proglašene su najbolje digitalne kampanje i digitalni alati / platforme u tržišnim komunikacijama, a dodjela nagrada održana je na novom izdanju DK Festivala. Natječaj prepoznaje kreativnost, strategiju, izvedbu, korištenje medija i postignute rezultate, a upravo je na temelju tih kriterija stručni žiri projekt Valamar — The Data Driven Stay by Valamar Riviera i SeekandHit nagradio titulom MIXX Awards Croatia 2024 Best in Prikaži . Tu je i još 13 dobitnika.
Studenac i Imago Ogilvy osvajaju nagradu Brand Awareness Campaign za projekt EVERYBODY GUC GUC.
kompare.hr pobjednik je u kategoriji Direct Response and Lead Generation Campaign za Usporedivo bolje prikupljanje leadova! projekt .
Čistoća Split i CTA komunikacije dobitnici su nagrade u kategoriji Cross-Media Integration Campaign za projekt Odvoji, lako je.
Wolfgang & Dolly i agencija MinusMinus za projekt Funk YU crowdfunding kampanje nagrađeni su u kategoriji Učinkovitost kampanje .
Hrvatski zavod za transfuzijsku medicinu (HZTM) i Go2Digital & EY Hrvatska pobjednici su u kategoriji Kampanja društveno odgovornog poslovanja za svoj Krv=Život.
Croatia osiguranje i Shape 404 najbolji su u kategoriji Najbolji digitalni proizvod za projekt Moja Croatia redizajn aplikacija.
U kategoriji Best Branded Content titulu pobjednika dobili su RBA – Raiffeisenbank Hrvatska i Imago Ogilvy za projekt „Financijska početnica: Oni od plaće do plaće“ — kampanja financijskog opismenjavanja.
A1 Hrvatska i Netgen te njihov projekt A1 web redizajna 2023 najbolji su u kategoriji Najbolja web stranica .
Jamnica plus i Degordian s projektom Senzacija na društvenim mrežama zaslužili su titulu pobjednika u kategoriji Best Social .
AMMI i Rinzol pobijedili su u Viral kategoriji sa svojim projektom Purple Story Gamble Glory.
Pobjednici kategorije Best Tech & Innovation powered by Google su Human Interaction Company s Fusion Foodom, ali i Konzum plus te ZOO agencija s projektom Zvjerići AR.
Telegram Media Grupa proglašena je pobjednikom u kategoriji Najbolji izdavački projekt s projektom Depra.
Ove godine Đuro Korać (Nivas) preuzima ulogu predsjednika žirija MIXX natjecanja u društvu Stelle Antunović (Val grupa), Vanje Bertalana (Human), Nele Fegić Moguljak (Imago Ogilvy), Ivanke Mabić Gagić (Httpool), Marka Matejčića ( EssenceMediacom), Fran Mubrin (404), Eva Tetec (Izone), Tibor Trupec (Kontra), Matija Vučković (Eskimi), Tomislav Vuk (Pro Media Group), i Šime Živković (Seekandhit).
Prijavljeno je puno lijepih projekata, a žiri je imao težak posao i želim im se zahvaliti na odličnoj raspravi čiji su rezultati bili finalisti koje smo večeras vidjeli. Čestitke svim pobjednicima, rekao je Đuro Korać , predsjednik žirija MIXX Awards Croatia.
Glamurozna atmosfera glavne pozornice, konfeti, govori pobjednika i odlično raspoloženje komunikacijske zajednice učinili su proslavu najboljih hrvatskih digitalnih projekata u velikom finalu ovogodišnjeg DK2024 još posebnijom. Pogledajte sve koji su se popeli na pozornicu održati pobjedničke govore na dodjeli nagrada Effie Croatia i Mixxx – link.
zip.com.hr/Foto: Matija Habljak/PIXSELL 15.04.2024.
Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.
Neophodni kolačići
Neophodni kolačići trebali bi biti omogućeni uvijek kako bismo mogli spremiti vaše postavke kolačića.
Ukoliko onemogućite ovaj kolačić, mi nećemo moći spremiti vaše postavke. To znači da ćete prilikom svake posjete morati odobriti ili blokirati kolačiće.