Connect with us

Društvo

Srednje škole Krapinsko-zagorske županije briljirale na Županijskom natjecanju iz informatike

U ponedjeljak, 10. ožujka, u Školi za umjetnost, dizajn, grafiku i odjeću Zabok održano je Županijsko natjecanje iz informatike za srednje škole Krapinsko-zagorske županije.

Natjecanje je okupilo 36 učenika iz pet srednjih škola (Srednja škola Krapina, Gimnazija Antuna Gustava Matoša Zabok, Srednja škola Zlatar, Srednja škola Oroslavje i ŠUDIGO-Zabok) koji su svoje znanje i vještine odmjerili u osam različitih kategorija.

Na početku natjecanja sve prisutne je srdačno pozdravila ravnateljica škole domaćina, Božica Šarić i predsjednik povjerenstva profesor Nino Skozrit zaželjevši učenicima puno uspjeha i izvrsne rezultate.

U kategoriji “Algoritmi” najuspješniji su bili:

-SŠ1: Luka Tušek (Srednja škola Krapina, mentor: Stjepan Šalković)
-SŠ2: Patrik Dinjar (Gimnazija Antuna Gustava Matoša Zabok, mentor: Mihael Bobičanec)
-SŠ3: Pavel Matuša Popović (Srednja škola Krapina, mentor: Stjepan Šalković)
-SŠ4: Otto Brezak (Gimnazija Antuna Gustava Matoša Zabok, mentor: Mihael Bobičanec)

Po uspjehu u kategoriji “Osnove informatike” najviše su se istaknuli:

-Gimnazije: Idora Tomašković (Gimnazija Antuna Gustava Matoša Zabok, mentor: Dejan Čehulić)
-PM gimnazije: Otto Brezak (Gimnazija Antuna Gustava Matoša Zabok, mentor: Mihael Bobičanec)
-Strukovne škole: Lovro Klancir (Srednja škola Zlatar, mentor: Tomislav Pavlek)

Kategoriju “Razvoj softvera” najbolje su riješili:

-Luka Cerovečki i Emil Cigula (Srednja škola Krapina, mentor: Stjepan Šalković)

-Zahvaljujemo svim natjecateljima na sudjelovanju te najuspješnijima želimo plasman i puno uspjeha na državnom natjecanju-poručio je Nino Skozrit, predsjednik Županijskog povjerenstva.

Organizacijsko povjerenstvo Škole za umjetnost, dizajn, grafiku i odjeću Zabok ističe odličnu međusobnu suradnju cijelog tima i upućuje čestitke i zahvalu svim mentorima koji su predano i marljivo radili sa svojim učenicima tijekom cijele školske godine.

zip.com.hr 12.03.2025.

Continue Reading

Aktualno