Connect with us

Društvo

Sramota kako nas varaju – pripazite u Plodinama-donosimo vlastito loše iskustvo iz Krapine

Potaknuti mnogim lošim iskustvima koje su i drugi kupci podijelili sa nama, donosimo vlastito iskustvo s današnjeg odlaska u nabavu u Plodine, koje se nalaze u Krapini u sklopu Stop shopa.

Svi znamo da se nesporazumi i greške mogu dogoditi svakome, ali ako je to pravilo koje se događa mnogim kupcima, vrijeme je da se reagira.

Tako sam danas (nedjelja), 15. lipnja 2025. godine krenula u nabavu u Plodine u Krapinu i nisam uzimala puno robe, jedan jastuk i dva paketa jaja od 10 komada. Dođem na blagajnu, plaćam i visoki mi račun, obzirom da je nekoliko artikala, a zbrajati znam. Pitam prodavačicu na blagajni, kad sam provjerila cijenu na računu i na ekranu, kako to da su mi jaja obračunata po cijeni 2,99 eura, a na polici istaknuta cijena 2,04 eura.

Prodavačica je, naravno kazala da ne zna i pozvala kolegicu koja je zadužena za to. Ja čekam, stiže kolegica i veli da ne zna, idem do police i fotografiram cijenu, čekam njihovu kolegicu i pokazujem. Ona slegne ramenima i ode negdje dalje u trgovinu, ja se vratim na blagajnu i čekam. Čekam i ništa, nitko ne dolazi i ne reagira, pitam njihovu djelatnicu na blagajni koja mi je to i naplatila, da li znaju da nije zakonski imati jednu cijenu na polici, a drugu naplatiti na blagajni? Čekam više od 5 minuta, ostali kupci kupuju, djelatnice Plodina me ignoriraju i ja odlazim uz napomenu da ću ovaj puta sigurno to i javno objaviti.

Zaista nije u redu, ne radi se o novcima nego o principu. Sramota kako nas varaju. Pijem iza toga vani kavu sa prijateljicom i ona mi veli da ima više takvih iskustva iz Plodina, da imaju jednu cijenu na polici, a drugu na blagajni i samo je pitanje da li primijetite prilikom kupnje, pa vratite robu ili platite skuplje, pa to tek vidite doma, ako ste obratili pažnju na cijenu na polici.

Razgovaram sa bratom koji je isto tako, uzeo artikl po cijeni ispod 3 eura, a na blagajni su mu zaračunali preko 7 eura, pa je ostavio i otišao van bez kupnje – u ovu trgovinu Plodina se ne vraća, a i puno je oprezniji kod kupnje nakon toga.

Ni na kraj pameti im povrat novaca ili isprika ne pada – prevara kupca je ovdje, očito nešto što je najnormalnije, ako primijetite, ostavite robu ili platite, nema veze, ne mijenja se ništa. Zaista sramota kako nas varaju. Imate li i vi ovakvo iskustvo, slobodno nam se javite i komentirajte. U Plodine u Krapinu ja zaista više ne idem, a i za druge njihove trgovine ću razmisliti. Dosta nam je da nas varaju!

Snježana Leljak/zip.com.hr 15.06.2025.

Continue Reading

Aktualno

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.