Obrazovanje

KZŽ u sklopu Mjeseca darovitih organizira bogat program

Povodom Mjeseca darovitosti u Krapinsko-zagorskoj županiji, u Poslovno-tehnološkom inkubatoru KZŽ je u petak, 04. travnja održano predavanje za odgojno obrazovne djelatnike „Perfekcionizam“.

Povodom Međunarodnog dana darovitih, koji se obilježava danas 21. travnja, Krapinsko-zagorska županija je organizirala Mjesec darovitosti (15. ožujka – 15. travnja 2024. g.). U cilju osvještavanja i podrške podrške darovitoj djeci, organiziran je bogat program uz brojne aktivnosti.

Da Krapinsko-zagorska županija kao istinska prijateljica djece posebnu pažnju posvećuje radu s darovitom djecom naglasila je zamjenica župana Jasna Petek.

-Uz Dan darovite djece od 15. ožujka do 15. travnja imamo niz novosti, ali i niz događanja. Ono što uvijek nastojimo istaknuti svih ovih godina, je koliko je važno podizati kompetencije odgojno obrazovnih djelatnika i svih onih koji rade u našim odgojno obrazovnim ustanovama vezano uz prepoznavanje, ali još važnije uz rad darovitom djecom i darovitim mladim ljudima. S tim ciljem smo organizirali i dva jako dobra predavanja i stručna usavršavanja, jedno je bilo vezano uz dvostruko iznimnu djecu, a danas imamo predavanje perfekcionizam i darovitost, jer se uz darovitu djecu vrlo tijesno veže i jedna težnja perfekcionizmu- objasnila je Petek.

Današnja predavačica, psihologinja Brankica Čavužić kazala je da će se na samom početku osvrnuti na samu darovitost, i tko su to daroviti učenici.

-Osvrnut ćemo se i na temu perfekcionizma da vidimo koja je veza između perfekcionizma i darovitosti. Iako ne postoje znanstvena istraživanja koja bi potvrđivala da su daroviti učenici veći perfekcionisti od učenika koji nemaju darovite potencijale, ono što se je pokazalo, je da mnogi daroviti učenici jesu perfekcionisti, tako da ćemo malo raspraviti o tome koliko je taj perfekcionizam poželjan, odnosno nepoželjan, i ono što se danas zna- da možemo razlikovati zdravi i nezdravi perfekcionizam- rekla je Čavužić.

Istaknula je i da je važno u smislu pružanja podrške djeci da ojačamo odgojno-obrazovne djelatnike kako bi mogli kod djece poticati pozitivne perfekcionističke težnje, a da istodobno rade na smanjivanju perfekcionističkih briga koje se mogu nepovoljno odraziti na razvoj njihovih potencijala.

-Ono što meni moje iskustvo pokazuje s obzirom da radim u srednjoj školi, je da imamo dosta djece koje imaju perfekcionističke težnje, ali ono što me rastužuje je da imamo puno djece koja imaju perfekcionističke brige koje mogu dovesti do toga da se dijete osjeća loše, anksiozno i čak da krene u smjeru depresije-zaključila je Čavužić.

tleljak/zip.com.hr 05.04.2024.

Aktualno

Exit mobile version